(( مَــا يَــلْــفِــظُ مِــنْ قَــوْلٍ إِلَّــا لَــدَيْــهِ رَقِــيبٌ عَـــتِـيـدٌ)) ‏
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
تصويت
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Sub_ZeRo
 
noda
 
ميروو
 
caroline
 
نور الهدى
 
Mustafa
 
dreamman
 
Laith
 
جوليت
 
good_evil
 
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 43 بتاريخ 2/28/2012, 10:33 pm
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

شاطر | 
 

 نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
dr hotah
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 140
نقاط : 6555
التميز : 1
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
العمر : 26
بلدك : in egy mother f..

مُساهمةموضوع: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/16/2010, 3:59 am


سيداتي انستي سادتي
اسعد الله مسائكم



ملك زيتا الجديد داس بقدمه علي مفيد
وعمل منتدي من جديد


لقد صرح بعد اعضاء المنتدي الايكاريمي بان الاخ ملك زيتا الجديد بعد ان اخذ اعضاء من ايكاريام واعضاء من الخارج
بان هذا يتوقف سياسيا واقتصاديا علي الحاج مفيد فوزي في لقاء حواري بين الاسوار



اكدت التصريحات الايكاريميه
بان اسم الملك في التقليه

جاهده لمعرفه اسمه الحقيقي ووجدنا بان اسمه
غير لائق علي لبسه (( اسمه مصطفي :affraid: )) وان هذا وقف عائق كبير في المنتدي بسبب الاسم
فكان بعض الاعضاء بعض ان عرفوا ان اسمه ملك زيتا الجديد

اصبحوا خجولين بنطق مصطفي مصطفي
وقد قامت مظاهر ايكاريميه في ذلك الوقت بتغير او وقف هذا الاسم
وكانوا يقولوا مصطفي مصطفي الاهي اللمبه تتطفي 125


وقال علي راي المثل
عندنا فائض في المنتدي حنوفر ليه في الكلام
رغينا حيبقي رسميه والعصفور حيقول وراك واك


هههههههههههههههههه
انا بهذر معاك يادرش (( ملك زيتا الجديد ))
ومبروك المنتدي ياسيدي

الي اللقاء في الحلقه القادمه :silent:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mustafa
Admin
Admin
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 520
نقاط : 6980
التميز : 5
تاريخ التسجيل : 15/03/2010
العمر : 33
بلدك : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/16/2010, 4:09 am

ايه ده :affraid:

اول موضوع يبقي عني انا angry

طيب انا عملت ايه 202


موضوع حلو يا دكتور :154:



_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://el7elmel3rby.hooxs.com
dr hotah
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 140
نقاط : 6555
التميز : 1
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
العمر : 26
بلدك : in egy mother f..

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/16/2010, 4:27 am

Admin كتب:
ايه ده :affraid:

اول موضوع يبقي عني انا angry

طيب انا عملت ايه 202


موضوع حلو يا دكتور :154:

:haha:

لا ولسه :afro:

:98:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميروو
المراقبه العامه
المراقبه العامه
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1004
نقاط : 7421
التميز : 8
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
بلدك : المكان اللي احس فيه بالراحه

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/16/2010, 3:28 pm

:154: :D

ان مكنش اول موضوع يبقي عليك:D :D
هيبقي علي مين :?: :scratch:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mustafa
Admin
Admin
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 520
نقاط : 6980
التميز : 5
تاريخ التسجيل : 15/03/2010
العمر : 33
بلدك : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/16/2010, 8:25 pm

ماشي يا ميرو شكرا شكرا :32:

منورنا يا ميرو :love :



_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://el7elmel3rby.hooxs.com
dr hotah
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 140
نقاط : 6555
التميز : 1
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
العمر : 26
بلدك : in egy mother f..

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/17/2010, 2:10 am

ميروو كتب:
:154: :D

ان مكنش اول موضوع يبقي عليك:D :D
هيبقي علي مين :?: :scratch:

انا عارف 👅
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
no comment
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 99
نقاط : 6508
التميز : 3
تاريخ التسجيل : 15/03/2010
العمر : 34

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/17/2010, 4:56 am


وعاملي نافسك ادمن وصاحب منتدي
واول واحد يصطادوه هو انت
لا بجد فرحتلك




_________________





كم أنا قدير في عزف آلامي علي قيثارتي
ببراعه حين اهذي من شده أحزاني


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr hotah
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 140
نقاط : 6555
التميز : 1
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
العمر : 26
بلدك : in egy mother f..

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/17/2010, 10:46 pm

no comment كتب:

وعاملي نافسك ادمن وصاحب منتدي
واول واحد يصطادوه هو انت
لا بجد فرحتلك


بس بس حتودينا في داهيه :lol: :lol:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
3losh
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 93
نقاط : 6479
التميز : 0
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
العمر : 26
بلدك : فلســـ JORDAN ـــطين

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/19/2010, 12:22 am

جميل جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr hotah
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 140
نقاط : 6555
التميز : 1
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
العمر : 26
بلدك : in egy mother f..

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/22/2010, 11:41 pm

3losh كتب:
جميل جدا

ايه رايك :laugh:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
caroline
عضو مميز
عضو مميز
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 891
نقاط : 7548
التميز : 7
تاريخ التسجيل : 19/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/23/2010, 3:42 am

:154: :154:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noda
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1068
نقاط : 7663
التميز : 14
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
بلدك : البعد عن الاحباب

مُساهمةموضوع: رد: نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))   3/24/2010, 12:37 pm

ههههههههههههههه

ياعينى يارفيق الكفاح

كده يعملوا موضوع عنك

:154: :68311:



_________________




تعصى الحبيب وأنت تزعم حبه هذا وربي في القياس بديع
إن كان حبك صــــــادقا لأطعته إن المحب لمن يحب مطيع


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
نشره اخبار السادسه والعشرون (( زودنا ساعه لان ابو حفيظه كان مزود ساعه ))
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: الترفيهي :: المواضيع الترفيهيه والدردشه-
انتقل الى: