(( مَــا يَــلْــفِــظُ مِــنْ قَــوْلٍ إِلَّــا لَــدَيْــهِ رَقِــيبٌ عَـــتِـيـدٌ)) ‏
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
تصويت
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Sub_ZeRo
 
noda
 
ميروو
 
caroline
 
نور الهدى
 
Mustafa
 
dreamman
 
Laith
 
جوليت
 
good_evil
 
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 43 بتاريخ 2/28/2012, 10:33 pm
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

شاطر | 
 

 تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 27  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
dreamman
عضو ملوش حل
عضو ملوش حل
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 466
نقاط : 6170
التميز : 10
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
العمر : 29
بلدك : مصر

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/27/2010, 3:20 pm

بس انا مش بدردش غير مع ابله نوده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noda
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1068
نقاط : 6937
التميز : 14
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
بلدك : البعد عن الاحباب

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/27/2010, 3:22 pm

ابله فى عينك لا تعليق



_________________




تعصى الحبيب وأنت تزعم حبه هذا وربي في القياس بديع
إن كان حبك صــــــادقا لأطعته إن المحب لمن يحب مطيع


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dreamman
عضو ملوش حل
عضو ملوش حل
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 466
نقاط : 6170
التميز : 10
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
العمر : 29
بلدك : مصر

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/27/2010, 3:27 pm

noda كتب:
ابله فى عينك

مش انتى بتقولى عيال

يبقى انتى ابله نوده

او ميس نوده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noda
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1068
نقاط : 6937
التميز : 14
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
بلدك : البعد عن الاحباب

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/27/2010, 3:38 pm

انا من ضمن العيال يا دريم ولا تزعل



_________________




تعصى الحبيب وأنت تزعم حبه هذا وربي في القياس بديع
إن كان حبك صــــــادقا لأطعته إن المحب لمن يحب مطيع


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dreamman
عضو ملوش حل
عضو ملوش حل
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 466
نقاط : 6170
التميز : 10
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
العمر : 29
بلدك : مصر

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/27/2010, 3:40 pm

noda كتب:
انا من ضمن العيال يا دريم ولا تزعل

خلاص بعد كدا تقولى ليا يا ابيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noda
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1068
نقاط : 6937
التميز : 14
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
بلدك : البعد عن الاحباب

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/27/2010, 3:41 pm

اوووووووك يا ابيه 321 :12356:



_________________




تعصى الحبيب وأنت تزعم حبه هذا وربي في القياس بديع
إن كان حبك صــــــادقا لأطعته إن المحب لمن يحب مطيع


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dreamman
عضو ملوش حل
عضو ملوش حل
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 466
نقاط : 6170
التميز : 10
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
العمر : 29
بلدك : مصر

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/27/2010, 3:43 pm

noda كتب:
اوووووووك يا ابيه

ايون كدا خلصتى فطار ولا لسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noda
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1068
نقاط : 6937
التميز : 14
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
بلدك : البعد عن الاحباب

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/27/2010, 4:01 pm

فطار ايه تصدق انا نسيت افطر

يلا معلش تتعوض فى الغدا بقى lool



_________________




تعصى الحبيب وأنت تزعم حبه هذا وربي في القياس بديع
إن كان حبك صــــــادقا لأطعته إن المحب لمن يحب مطيع


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dreamman
عضو ملوش حل
عضو ملوش حل
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 466
نقاط : 6170
التميز : 10
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
العمر : 29
بلدك : مصر

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/27/2010, 5:14 pm

noda كتب:
فطار ايه تصدق انا نسيت افطر

يلا معلش تتعوض فى الغدا بقى

غدا او عشا مش يهمنى

انتى عارفه ايه اللى يهمنى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sub_ZeRo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 1267
نقاط : 7064
التميز : 13
تاريخ التسجيل : 19/03/2010
العمر : 29
بلدك : طبعا مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/27/2010, 5:17 pm

هو انت تانى ؟

:!: :?:



_________________




أتدرون لماذا لا أعاتبهم ؟  .. لأن الجميع يدركون تماما ما يفعلون !!





(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ * فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ * يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ )

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

" فى جنة الخلد ان شاء الله "

الأخ والصديق والرفيق نقيب / محمد محمد مصطفى

مجند / سيد عبد الواحد على
مجند / رؤف كاظم عبد الغنى
م.أول / غالى أحمد الجمل
رائد / توفيق السيد أبو خليل

اللهم ارزقنا حسن الخاتمة ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميروو
المراقبه العامه
المراقبه العامه
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1001
نقاط : 6692
التميز : 8
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
بلدك : المكان اللي احس فيه بالراحه

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 1:05 am

سيبونى في حالي وارحمونى بقي محدش ليه دعوة بيا
ارحمنى بقي وغور مش عاوزة اغلط اكتر من كدة كفاية اللي سمعته
محدش يقدر يسيطر عليا انا مش حيوانة علشان تروضوها زى ما انتوا عاوزين
ياريت تسافر بقي وتسيبنى في حالي انهاردة sleep sleep



_________________




يا ليتنا مثل الأسامي لا يغيرنا الزمان  Laith 

عندما يفهمك الآخرون بطريقة خاطئة،
لا تتعب نفسك بالتبرير, فقط ادر وجهك واستمتع بالحياة فمن يعرفك جيدا لن يخطئ فهمك.


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sub_ZeRo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 1267
نقاط : 7064
التميز : 13
تاريخ التسجيل : 19/03/2010
العمر : 29
بلدك : طبعا مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 1:10 am

ميروو كتب:
سيبونى في حالي وارحمونى بقي محدش ليه دعوة بيا
ارحمنى بقي وغور مش عاوزة اغلط اكتر من كدة كفاية اللي سمعته
محدش يقدر يسيطر عليا انا مش حيوانة علشان تروضوها زى ما انتوا عاوزين
ياريت تسافر بقي وتسيبنى في حالي انهاردة sleep sleep

بكاء مالك يا ميروو No No No



_________________




أتدرون لماذا لا أعاتبهم ؟  .. لأن الجميع يدركون تماما ما يفعلون !!





(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ * فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ * يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ )

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

" فى جنة الخلد ان شاء الله "

الأخ والصديق والرفيق نقيب / محمد محمد مصطفى

مجند / سيد عبد الواحد على
مجند / رؤف كاظم عبد الغنى
م.أول / غالى أحمد الجمل
رائد / توفيق السيد أبو خليل

اللهم ارزقنا حسن الخاتمة ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sub_ZeRo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 1267
نقاط : 7064
التميز : 13
تاريخ التسجيل : 19/03/2010
العمر : 29
بلدك : طبعا مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 5:40 am

معرفش اخد قرار تحت ضغط ولازم اكون مقتنع اخلع من دماغى بقى :33:



_________________




أتدرون لماذا لا أعاتبهم ؟  .. لأن الجميع يدركون تماما ما يفعلون !!





(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ * فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ * يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ )

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

" فى جنة الخلد ان شاء الله "

الأخ والصديق والرفيق نقيب / محمد محمد مصطفى

مجند / سيد عبد الواحد على
مجند / رؤف كاظم عبد الغنى
م.أول / غالى أحمد الجمل
رائد / توفيق السيد أبو خليل

اللهم ارزقنا حسن الخاتمة ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميروو
المراقبه العامه
المراقبه العامه
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1001
نقاط : 6692
التميز : 8
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
بلدك : المكان اللي احس فيه بالراحه

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 9:30 pm

عملت ايه غلط :scratch: thinking



_________________




يا ليتنا مثل الأسامي لا يغيرنا الزمان  Laith 

عندما يفهمك الآخرون بطريقة خاطئة،
لا تتعب نفسك بالتبرير, فقط ادر وجهك واستمتع بالحياة فمن يعرفك جيدا لن يخطئ فهمك.


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميروو
المراقبه العامه
المراقبه العامه
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1001
نقاط : 6692
التميز : 8
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
بلدك : المكان اللي احس فيه بالراحه

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 9:32 pm

Sub_ZeRo كتب:
معرفش اخد قرار تحت ضغط ولازم اكون مقتنع اخلع من دماغى بقى :33:
هو مين ده بس االي معطلك وواقف علي دماخك 333 thinking



_________________




يا ليتنا مثل الأسامي لا يغيرنا الزمان  Laith 

عندما يفهمك الآخرون بطريقة خاطئة،
لا تتعب نفسك بالتبرير, فقط ادر وجهك واستمتع بالحياة فمن يعرفك جيدا لن يخطئ فهمك.


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
T4nKer
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 133
نقاط : 5804
التميز : 0
تاريخ التسجيل : 15/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 9:37 pm

بتاعت مصلحتك و على رأى المثل
من لقى حبابه نسى صحابه :bounce:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dreamman
عضو ملوش حل
عضو ملوش حل
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 466
نقاط : 6170
التميز : 10
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
العمر : 29
بلدك : مصر

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 9:38 pm

يارب تقبل اسفى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميروو
المراقبه العامه
المراقبه العامه
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1001
نقاط : 6692
التميز : 8
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
بلدك : المكان اللي احس فيه بالراحه

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 9:42 pm

T4nker كتب:
بتاعت مصلحتك و على رأى المثل
من لقى حبابه نسى صحابه :bounce:
مش بقولك بتجيب الرد ورايا بالظبط lool



_________________




يا ليتنا مثل الأسامي لا يغيرنا الزمان  Laith 

عندما يفهمك الآخرون بطريقة خاطئة،
لا تتعب نفسك بالتبرير, فقط ادر وجهك واستمتع بالحياة فمن يعرفك جيدا لن يخطئ فهمك.


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
T4nKer
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 133
نقاط : 5804
التميز : 0
تاريخ التسجيل : 15/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 9:43 pm

ميروو كتب:

مش بقولك بتجيب الرد ورايا بالظبط lool


lool lool lool lool
خلاص معلش خليها عليا المرة ديه :D
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميروو
المراقبه العامه
المراقبه العامه
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1001
نقاط : 6692
التميز : 8
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
بلدك : المكان اللي احس فيه بالراحه

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 9:45 pm

T4nker كتب:



lool lool lool lool
خلاص معلش خليها عليا المرة ديه :D
المرة دى بس :33:

lool



_________________




يا ليتنا مثل الأسامي لا يغيرنا الزمان  Laith 

عندما يفهمك الآخرون بطريقة خاطئة،
لا تتعب نفسك بالتبرير, فقط ادر وجهك واستمتع بالحياة فمن يعرفك جيدا لن يخطئ فهمك.


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noda
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 1068
نقاط : 6937
التميز : 14
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
بلدك : البعد عن الاحباب

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 9:48 pm

يارب ارحمنى يارب



_________________




تعصى الحبيب وأنت تزعم حبه هذا وربي في القياس بديع
إن كان حبك صــــــادقا لأطعته إن المحب لمن يحب مطيع


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dreamman
عضو ملوش حل
عضو ملوش حل
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 466
نقاط : 6170
التميز : 10
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
العمر : 29
بلدك : مصر

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 9:55 pm

يارب تقبلنى معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
caroline
عضو مميز
عضو مميز
avatar

الجنس : انثى عدد المساهمات : 891
نقاط : 6822
التميز : 7
تاريخ التسجيل : 19/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 9:58 pm

استغفر الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
T4nKer
عضو فعال
عضو فعال


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 133
نقاط : 5804
التميز : 0
تاريخ التسجيل : 15/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/28/2010, 10:00 pm

ميروو كتب:

المرة دى بس :33:

lool


بكاء بكاء بكاء
يعنى مفيش تنازل تانى ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sub_ZeRo
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 1267
نقاط : 7064
التميز : 13
تاريخ التسجيل : 19/03/2010
العمر : 29
بلدك : طبعا مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1   3/29/2010, 12:08 am

زهقت منك ومن مشاكلك ومش عارف اعمل ايه معاك غلبتنى واحتار امرى معاك hkkjk No

لا كلام نافع ولا ضرب نافع ولا اى حاجة نافعة معاك ربنا يهديك Laith



_________________




أتدرون لماذا لا أعاتبهم ؟  .. لأن الجميع يدركون تماما ما يفعلون !!





(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ * فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ * يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ )

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

" فى جنة الخلد ان شاء الله "

الأخ والصديق والرفيق نقيب / محمد محمد مصطفى

مجند / سيد عبد الواحد على
مجند / رؤف كاظم عبد الغنى
م.أول / غالى أحمد الجمل
رائد / توفيق السيد أبو خليل

اللهم ارزقنا حسن الخاتمة ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تقول ايـــه للانسان اللي على بالك ؟V1
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 27انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 27  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: الترفيهي :: المواضيع الترفيهيه والدردشه-
انتقل الى: